Måndag

Ibland önskar jag att folk bara...

Vissa saker behöver inte tas på sånt allvar.

Jag förstår att folk tolkar olika

Men låt mig va!

Jag förrändras med tiden och de är upp til mig att va den jag är.

Vem fan vill stå still på en fläck lixom.

Inte ja iallafall.

förrändring är för de mesta en positiv sak

O däför fattar ja inte varför folk är som dem är..

Saker som jag har gjort förrändrar inte vem jag är

jag ångrar nästan ingenting

Men saker ja inte vill påmind om glömmer jag och går vidare

Måste du då fan i mig ta upp de?

I stunden är de bra

Men de är fan ingen sm vet vad som försegår inne!

Förrändringar har gjor mig till den jag är

Och saker jag skäms över försvinner med tiden

En dag ska jag göra ett minne för livet om min envishet och styrka!

De är ett helvete som jag inte är stolt över.

jag behöver inte bli påmind om hur ont det gör.

Puss, läs de o gå vidare, stanna fan inte upp o tänk.

Va inte som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback