Fredags läxa

Ja så var det ännu en vecka som har gått. Tiden går så långsamt men ändå jätte snabbt!!Jag har typ bara tid att skriva på fredagar, om ens det..I helgen är jag fullbokad och det känns jätte stressigt eftersom jag har massor att göra. Jag ska fixa koreografi till mina ungdommar, öva på andra koreografier pluss plugga. Och idag fick jag också veta att jag inte får åka till karlstad på adition till "drömsommarjobbet". De bestämde sig att bara ta dem som kommer från karlstad, vilket känns jätte surt och jag är jätte besviken!! Vad jag såg fram imot att få åka dit o ge gärnet, ni fattar inte hur viktigt det var för mig!! Ja ja ,jag får vänta på nästa chans..Ihelgen blir det massor med dans, det ska bli jätte roligt men ändå rätt så jobbigt att jag inte hinner vila upp mig..Nu måste jag gå o plugga, aldrig får jag vila, om jag inte fixar läxor idag hinner jag inte göra dem tills det ska vara klart :| Ja, det här är mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback