Busted

Busted

Busted uppträder på filbyteesgallerian idag!
Det gick väl rätt så bra, jag och robban gick även för "solo". där fick jag dansa ett litet solonummer innan robban kom in..kunde ha gjort det bättre men det gick hyfsatt. Jag har tappat massor av utstrålning och det suger. Nu känns det som om man måste jobba från noll igen vilket känns jobbigt..usch asså. Blev jätte besviken på hur jag dansa idag när jag såg inspelningen som mamma spelade in..dem andra i Busted hade utveklats jätte mycket men det känns som om jag inte har det lika mycket..inte utstrålande mässigt iallafall..men men det var grymt kul iallafall..sattsa på modellkarier eller vad ? ha ha :p
Träffa martin i stan en stund vilket var jätte kul eftersom jag inte har sett honnom på ett tag! Han har klippt av sina dreads, skit snyggt ! :D
du är bra martin :) ( och du sminkar mig jätte fint ? :O )
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback