Bra dag!

 Sovmorgon i skolan. Dagen går lagom fort, ok allt går fort bara man inte har spanska :|
Se ska jag iväg o jobba på Aktiv Ungdom. Dåligt betalt inget allvarlig jobb o så men det är altid en början. Gick faktist jätte bra idag! Vi hörda hopp tramp tramp och andra övningar o de tyckte dem va roligt. Vi började lite på dansen. Dem flesta hängde me, bar två tjejer som inte hängde med så bra, men dem är små  :)  Sen ville dem filma dansen så att de kan öva hemma men gömde bandet hemma o de va
gulligt tyckte jag ha ha.
Imorn ska vu i busted pröva kläder till filbyte modell o dans på lördag! Blir grymt kul, men svårt tror jag.
Nu ska jag koreografera till intagningsprovet för dansgymnasiet Folkuniversitetet.
puss o kram
/ira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback