Baletakademin i sommar

Här har man inte skrivit på JÄÄÄTTE länge men men.
jag har haft ett helt underbar sommar än så länge med lite undantag.
lite små depp över vissa saker, vörvirrad o sur helt enkelt..men annars :D
Nu är jag i stockholm och dansar en tvåveckors kurs på Balettakademin. Helt underbart att få komma upp hit o dansa, en sån erfaranhet skulle jag säga! P ålördag ska jag hem o då blir det kompisar som gäller! Annars har jag tagit det rätt så lugnt och jobbat ihop lite pengar. Saknar massor med folk,vissa kommer jag att träffa vissa inte..
Ibland så undrar jag varför allt de händer mig. Det är kul,men det finns ju gränser. Vill inte bli sårad så som jag har bvlivit. De suger helt enkelt o de bästa de är att komma över. Hur långt tid kommer de ta? FÖRBANNAT LÅNGT TID ><
ha en bra somamr puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback