W.C

Imorse tvingade min syster upp mig vid 07.30 för att sen åka in till stan o träna på world class.
Ska dit i morn med syster, andreas o robban för mer träning.
Fy fan va bra de känns att träna igen!  Jag utnämner mig till Träningsnarkoman nr1!!
Asså allvarligt det finnt ingenting skönare än att träna, typ den bästa känslan någonsin efter de hårda jobbet.
Min mamma säger att jag är galen för ja tycker om träningsverk, but i like it when it hert.
Nu har du säkert mistolkat mig totalt men som sagt, jag älskar att styrke träna.
Efter mitt långa tal om hur bra det är att träna för kroppen o.s.v. så vill ja bara tillägga, mer träning år folket! Och mer muskler åt mig  tack( har tappat allt totalt>< ) ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback