Busted

Busted

Senare Hade jag två workshop i hip hop!
Min första workshop jag hade XD
Gick bättre än ja trodde

Har insett att jag verkligen gillar att pröva nya grejer och inte sitta fast på samma sak!

Snacka lite med "superflow" från Motala
3 killar som ja o syster fick kontakt me ;)
As grymma dansare + snygga + trevliga = NICE!
Få se om vi åker ner dit nån da, skulle inte vara helt fel :P

Han förövrigt inte lägga ut video från den dan, nått fel med you tube :S
Men Grymma va dem ska ni vet XD

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tack för senast, dansverkstan var jättekul, men jag glömde nog att hitta fokus på snurren så jag hade otur och blev illamående och fick åka hem efteråt, men den risken finns ju alltid i dansens virvlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback