Klänning

Kl?nning

Sy på min klänning :D Hoppas att jag inte gör bort mig nu och förstör den, har bara lite kvar att göra så jag hoppas på att den blir bra så att jag kan ha den på försommarsång!
Uppvisning på Ekoxen med Aloud. Gick rätt så fort, men kul var det.
Massor att göra nu, uppvisning på lördag (nya munken)och söndag (bakom Louise Gylling), sen är det massor med dans på gång, bl.a. min Aktiv Ungdom grupp som ska ha uppvisning samtidgt som mig fast på  annat ställe, vilket känns lite stressigt och lite mycket att göra!
  Min kalender är fullbokad flera flera veckor framöver vilket är jätte kul att ha så mycket på G men lite stressigt också, men det hör ju till..
  Längtar till skolavslutning, Folkuniversitetet dans here i come! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback