Today

Idag är jag sjuk!
Feber, ingen energi i kroppen och huvudverk.
Ingen bra blandning ska jag säga. Speciellt när jag har en hel del att göra imorn o hela helgen.
Förövrigt behöver jag va frisk så att ja o my kan koreografera till blodomloppet den 29maj.
Skit o de är inte lite snart eller så..my god!

På tisdag blir det spela i Mission Kyrkan!
Men Johan Rapp o en kille som spelar orgel, jag står för el fiolen då.
Jätte nervöst för ja har lite preoböem med att räkna haha
men ja får bara hoppas på de bästa o ha kul!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du får ta det lugnt så att du blir frisk ordentligt.

2008-05-17 @ 21:02:12
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0