Today

Min fredag har vart slapp o precis som ja ville ha de..elelr nästan.
Skulle igentligen dansa på kulturskolan men de blev inställt, eller vi tror de eftersom ingen hörde av sig till oss och inge va där.
Så ja o my gick på stan o åt käka lite. Köpte ett par bruna skor. Ganska vanliga med kilklack men hur sköna o snygga som helst!
Efter de va ja sugen p at röra på mig eftersom jag inte tränat på as länge :O Så ja sprang en bit, hur skönt som helst!
Runt halv 12 kom min granne o vi såg på "john tucker must die" Älskar den filmen asså.
Sen drog han hem o ja somna. Natt sms säger ja bara...fattar inte, för skumt!

Mina fredagar brukar va lugna nu för tiden, bara för att jag inte orkar göra nått.
Idag blev de ta de lugnt o fixa till saker o ting hemma!
Pusso kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0