Uname

Tankarna far runt runt!
Jag klarar av att undervisa o lyckas på köpet ganska bra!
Sen vet jag att jag inte vill undervisa  eftrskola, inte direkt i allafall.
Vet inte om linköping räcker till just nu, allt känns så meningslöst lixom!
Jag bara är där, fast ja får mycket styrka i mig!
Känns ju bra att va vältränad o hålla igång, mår ju bra av de.
Va skulle ja göra om ja inte gjorde nått.
Vet inte hur ja ska bestäma min nästa termin
Hoppas ja får jobber i Sturefors så ja kan vila kroppen o inte undervisa så mycket
Behöver ju jobba för att få ihop till mina tripp till sthlm..
Ja ja de löser väl sig på nått sätt, har bara svårt att bestäma mig nu, eller ok, väldigt svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0