Nyckeln till allt

Det blev balett i skolan idag! Sen en balett efter skolan och Streeten efter de!
Jätte skönt att verkligen känna att man bygger upp musklerna men annat är ju att ja fortfarande inte har den tekniken jag borde ha. Men hoppas att det kommer, kämpar ju som bara den!
Funderar att ta en till klass i balett nästa termin! Tänkte att det är lika bra att köra gärnet när man är ung.
Fast först ska jag se till att min fot är frisk, as jobbigt att inte kunna jobba som jag igentligen vill!
Nyckeln till att må bra tror jag på är maten! Så nu ska ja börja äta riktigt bra mat o inte massor skit! Ok, ja har sagt det länge men jag har blivit bättre!
tro eller ej så känns det bra! Nu blir det att ta med 8frukter till skolan för att slippa allt sött godis..
Förresten va de jätte bra att ja prata med min lärare igår! Gjorde verkligen skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0