Unameit

Upp till ner
Förväntat så ja är inte ledsen eller förvånad heller.
Har nästan vant mig, hur illa det än låter.

Omgivning är också som den är
Ingen respons inget feedback
Känns förjävligt
Bara blickar inga ord
Men börjar också vänja mig

Saken är att allt det här gör mig starkare
Många skulle bryta ihop
Men vill man nå toppen
så är de att bita ihop ibland

Allt går ju verkligen som en berg o dal bana
Det händer mig ofta, typ hela tiden med andra ord
jag önskar att det kunde vänta tillbaka snart
ja skulle bli lyckligast
och förvånad

Men ja vet att det inte händer de
För ja är olyckligaste
de komemr ja alltid att va
och jag komemr alltid att bita ihop o säga att ja är van

Det har hänt mig för mycket
Men ja är van
Lyckan kommer lyckan går
Jag komemr alltid att tro bara en sak
För det är sån jag är..



Kommentarer
Postat av: Petra Kardell

Kom till mig så ska jag ta hand om dig...

2008-04-07 @ 22:03:54
Postat av: Petra Kardell

Kom till mig så ska jag ta hand om dig...

2008-04-07 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0